Vänner trots åldersskillnad.


50 minuter kvar tills jag slutar.
Sen ska jag åka raka vägen till några vänner som har besök av mina andra vänners lilla söta dotter!
Så i eftermiddag ska jag umågs med en 4:a åring, som är en väldigt snusförnuftig liten flicka!
Ska bli så kul att träffa henne!
Alva, som hon heter, bor uppåt västkusten med sina föräldrar så det brukar gå några månader mellan gångerna man ses. Men varje gång vi ses så får man en skön kram!
Hon kommer ihåg mej mellan gångerna, vilket jag är så glad över!


Totalt okända människor som jag hittade på google.se...

Om en vecka åker jag till J&J!!
Oj, som jag längtar!
Då blir det fler sköna kramar av små söta flickor! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?