Trött.


Känns som om jag inte riktigt vaknat än, men så småningom piggnar jag nog till.
Ska bli skönt med sovmorgon imorgon!

Började dagen med kaffe och snack med kollegorna, sen ut och vattna i trädgården. Vår egen trädgårdsnisse är inte här idag så jag tog på mej den ärofyllda uppgiften att vattna. :-)

Andra saker jag ska göra idag: hmm...nej, inte så mycket (inte helt sant för man vet oftast inte i förväg vad man kommer göra, hur många konflikter som måste lösas osv, osv)...haha!! Jag har världens bästa jobb! :-)

Måste ringa studievägledaren på Rönnes gymnasium för att få redan på vad jag behöver för papper för en fullständig ansökan (nej, jag ska inte söka till gymnasiet igen, utan en vuxenutbildning som hålls i gymnasiets lokaler).
Får inte glömma det. Bäst att skriva en lapp och lägga på skrivbordet.

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: fian

Halloj!

Vi ska på kalajs idag! Tage fyller tre. Lova har premiär på shorts och tshirt, så söt så ;)

Vad ska du söka för utbildning??

2008-05-07 / 12:33:03
Postat av: annika

Jag är också riktigt trött. Somnar nästan. Funderar lite på att gå hem typ vid 4! Hade varit skönt! Men jag har ganska mycket att göra hemma så det blir inte så mycket vila...

2008-05-07 / 14:06:24     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?