Svårt att låta bli.

Ja, jag har svårt att låta bli att skriva här också.
Borde hålla mej till EN blogg tills jag har bestämt mej för vilken jag ska satsa på, men det är ju roligt att skriva här... :-p

Sitter på jobbet nu.
Märktes verkligen imorse att många är lediga från jobbet idag.
Kändes som om jag var ensam om att vara på väg till arbetet.
Inte många bilar ute. Bussen, som brukar vara fullproppad, var nästan tom.
Men vi har en ganska soft dag här idag.
Vi ska inviga vår trädgård genom att grilla tillsammans! Ska bli riktigt mysigt! :-)

image3

Ha en skön fredag, på jobb eller hemma! Njut!
Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack gumman-... ska ringa och höra hur det är med honom nu...

2008-05-02 / 11:54:54
Postat av: Elin

det var så lite så, det är med jälp av den som jag gjort min blogg

2008-05-02 / 11:55:34     URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Cila

Det här såg för himla gott ut :)Har du penslat på laxen med nåt här?

2008-08-17 / 16:13:59     URL: http://hotcappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?