Söndag.




Har sovit som en prinsessa i natt! :-)
Dock vaknade jag med träningsvärk i vänster skinka, vilket jag alltid får när jag har bowlat.
Efter förra gången jag bowlande, vilket var i höstas nån gång, hade jag svårt att gå i trappor i flera dagar... ;-p
Är man en klenis så är man...haha!

Känner mej i alla fall utvilad och för första gången på en vecka så känner jag mej fullt frisk! Sååå skönt!
Nu kan vi konstatera att det var rätt beslut att stanna hemma i helgen.
Vi kan också konstatera att en helg går ofantligt fort. Imorgon är det måndag och ny vecka.
Vart tar alla dagar vägen??

Nu ska jag käka frukost.
Likadan lyxfrukost som igår! :-)
Mums!!

Hoppas ni får en riktigt härlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?