Solig lördag.


image16
Solen skiner och vi har en ny dag!
Gårdagen var inte århundradets bästa dag men idag är det en ny dag och allt känns lite bättre!
Vaknade av att telefonen ringde. Hann inte svara innan dom la på. Gillar inte alls att bli väckt av telefonen.
Man vaknar med stress i kroppen.
Gick givetvis och la mej igen. Var helt svettig och kunde inte somna om så efter en stund gick jag upp.

Nu ska jag ställa mej vid diskbänken.
Sen in i duschen.
11.20 ska jag va hos söta Annika för att fixa mina naglar.
Dom har bytt lokaler och det ska bli kul att se hur där ser ut!
Efter det blir det nog en sväng på stan.

Hoppas ni får en skön lördag!


Kommentarer
Postat av: evelina

trevligt med en ny blogg =) hoppas du trivs bättre här!

2008-05-03 / 11:05:21     URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: johanna

det var nog jag som väckte dig - sorry!!!! Hade redan varit uppe i flera timmar och tänkte inte på att klockan inte var så mycket.... Behöver Mikaels adress så att jag kan skicka noter... Kan vi höras i morgon?? Kram

2008-05-03 / 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?