Slappar i soffan.


Kom hem från jobbet för en halvtimme sen.
Tog med mej datorn och slog mej ner i soffan.
Skönt att bara slappa en stund när man kommit hem.

Igår kom övningsskiva och noter, inför sommarens spelning i Borås.
Satte på den och sitter nu och lyssnar och tittar på noterna samtidigt som jag surfar.
Visa sånger kan jag redan, andra behöver jag lyssnar mer på och öva en del.
Ska bli sååå kul att få spela igen.

Nej, om jag skulle ta tag i disken.
Och lite annat fix.
Ikväll ska jag träffa min vänner från kyrkan. Längesen nu så det ska bli trevligt! :-)

I better get started. Måste sticka om en timme.
Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja ni har det bra där neråt landet =P

2008-05-06 / 17:50:28     URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?