Min lördagskväll.


Emma hörde av sej och undrade om jag ville hänga med och bowla.
Givetvis ville jag det! Jag är inte tjejen som bangar... ;-)
Det var inte min dag på bowlingbanan, men jag kände mej nöjd ändå.

Vi gick sen vidare till Fellini vid stationen för att släcka törsten efter svettig bowling.
Jag var superhungrig och beställde in pizza. Gott!


Riktig italiensk pizza. Mums!! Och ett glas rött till det.


Emmas Johan trött efter hårda matcher på bowlingen?


Navvy och Emma funderar på vad de ska beställa??


Lasse dricker öl och sms:ar.

Jag gick hem när ätit upp min pizza. Var väldigt trött och sen ville jag hem och se bronsmatchen mellan Sverige och Finland.
Så nu sitter jag här och hoppas på att Sverige vinner! Heja, heja, heja!! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?