Min lördag.


Just nu är här en massa trötta barn i huset.
Barnen och deras pappa har varit ute hela dagen och då behöver det duschas innan man hoppas i säng.
Jenny och Stoffe med barn ska snart åka hem.
Jag stannar till imorgonbitti.

Mammorna och jag (+ ett gäng till) har repat hela dagen inför sommarens spelningar.
Gick jättebra!!

Jag är trött och känner mej lite halvdown. Det kallas hormoner och krock i livsstilar.
Det livet barnfamiljerna lever är så totalt annorlunda från mitt vardagsliv.
Har många dubbla känslor inför det.
Som nu, när barnen är trötta och gnälliga så är det ju enbart skönt att slippa ha barn.
Men som förut, när Maja kom och ville mysa i min famn då kom nästan en tår av saknad. Hon är sååå mysig!!
Jag förstår oftast inte ens hälften av vad hon säger, men hon pratar och jag lyssnar. Att förstå varandra är kanske inte så viktigt... ;-)

Har lust att slappa framför en film ikväll. Får se vad J&J vill.
Vi är nog alla ganska trötta av värmen och intensiva dagar.

Hoppas ni mår bra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, det har sina sidor att ha familj - men att vara singel är ju också tveeggat.

Livet i sig är dubbelt!

2008-05-31 / 20:50:24     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?