Jag idag.


När självförtroendet och självkänslan sviktar:
-sminka dej extra noga
-ta på dej nått du känner dej riktigt fin i
-le
-umgås och prata med människor som du mår bra av

Det löser inte problemet men för tillfället känns allt lite bättre.
Jag följer det receptet idag.


Den här klänningen köpte jag för några år sen och har bara avvänt några få gånger.
Tog fram den nu och inser att den är HEELT rätt för säsongen: blommig och färggrann!
Kommer defenitivt andvända den mer under denna sommaren än jag gjort under hela tiden jag haft den.
Gillar den skarpt!!




Nu åker jag till skopunkten för att se om dom har några trevliga skor och sen vidare till Malmö för att träffa Johanna.
Hon ville bjuda mej på lunch!! :-)
Jag har några smycken som hon ska ha på bröllop imorgon så vi måste träffa idag. Inte för att det känns tvunget på något sätt...det är alltid ett stort nöje att umgås med dej, vännen! :-)

Ha en skön eftermiddag! :-)
Kommentarer
Postat av: luma

jo tack, allt är faktiskt super bra me mig!! tror minsann jag håller på bli kär=) är ganska mycket just nu, slutspurten i ksolan med slutprov å allt vad det innebär, jag ska flytta 1/6, tapetsera före det, fyller år gör jag oxå...åsså har bilen gått sönder till råga på allt:/..men livet leker...finns ingen anledning att klaga! men så fin klänningen var, den tycker jag absolut att du ska börja använda igen=),,,,, Inga planer för helgen faktiskt, bara myyyyssssss!!!

2008-05-23 / 16:01:18
Postat av: Evelina - blivande brud <3

men oj så fin klänning! tycker absolut att du ska använda den mkt i sommar, du passar jättebra i den!



kram

2008-05-23 / 16:38:06     URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: ELin

åååh så fin gumman :)

2008-05-23 / 20:39:25     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den passar dig jättebra! Fin!

Jag gör nästan tvärtom.... struntar i allt... lite tjurigare kanske...

2008-05-23 / 22:16:00     URL: http://k
Postat av: kstina

2008-05-23 / 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?