Inte snabb nog.





Vaknade av att telefonen ringde.
Orkade, som vanligt, inte gå upp och svara.
Satte istället igång mobilen.
Såg då att klockan bara var 07:10 och insåg då att det säkert var jobbet som ringde.
Ringde genast upp.
Men jag ringde försent.
Hon som skulle jobbat i min grupp var sjuk och David, min kollega, hade just hunnit få in en annan vikarie.
Dumt.
Jag ville ju jobba.

Dock är det nog bra att jag är hemma för helt frisk är jag inte.
Sovit ganska dåligt i natt. Vaknat många gånger. Ena gången har jag svettats, andra gången har jag frusit.
Halsen gör inte lika ont längre men den är tjock. Blä...
Jag vill bli frisk.
Heeelt frisk!

Gomorron, by the way!




Kommentarer
Postat av: annika

Det är nog bra om du är hemma tror jag!

2008-05-15 / 09:39:10     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?