I'm here to stay...I think.

Jag har bestämt mej.
Jag valde att fortsätta mitt bloggande här.
För stunden i alla fall.
Om man ser tillbaka på min blogghistoria så "brukar" jag byta bloggplats lite då och då... ;-)
Men eftersom att jag ny flyttar tillbaka till blogg.se så kanske jag är här för att stanna...låt oss hoppas så! :-)

Det enda jag inte här helt nöjd med är att jag inte kan få tillbaka mitt gamla namn "beckasin", utan får nu heta beckasinnet.
Gör egentligen inte så mycket eftersom att jag i bloggen alltid kallar mej Becka, men beckasin är liksom jag...
Ja, ja...

Hoppas i alla fall att jag får över er, mina läsare hit. Jag har gjort det hyfsat lätt för er! ;-)
Ni är MYYYCKET välkomna in här! :-)
Hoppas ni kommer trivas lika bra som jag förhoppningsvis kommer göra!

image4



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?