Dagen är över.


Vill knappt ens nämna något om hur jag mår.
Tycker inte om att hela tiden behöva känna efter. Man blir så känslig liksom...typ...

Eftermiddagen på stan blev skön.
Mötte upp Navvy och Emma när dom slutat jobba. Vi satte oss på &bar och tog en öl.
Sen gick jag en snabb sväng på stan.
Handlade faktiskt lite.
2 linnen, 2 kortärmade tröjor och en tunika.
Behövde lite somriga överdelar så nu har jag lite nytt!
Ni kommer få se bilder så småningom.

Nu är jag färdig för sängen.
Är inte jättetrött, men ska lägga mej och läsa "Hennes".
Har inte läst färigt den än. Den ligger vid sängen och väntar...!! :-)

Hoppas ni haft en skön dag!
Sov så gott!!


Idag har jag saknat. Har saknat J och hennes härliga familj, mina systrar och en annan....



Kommentarer
Postat av: annika

"Mina systrar" - räknar mig in bland dem. Saknar dig också! Kram

2008-05-16 / 08:10:00     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?