Onsdag.





Gomorron!
Ja, jag har sovit gott! 2 panodil och 1 ipren var ju rena rama dunderkuren. Nästan inte ont alls. I alla fall ingen problem med att sova. :-) Och ingen är gladare än jag!

Sitter nu på jobbet. Sitter också i telefonkö till folktandvården här i Arlöv. Jag både hoppas och hoppas inte på en tid idag.
Vill inte alls gå till tandläkaren och höra att jag har usla tänder (vilket jag inte vet om jag har), samtidigt vill jag slippa ha ont.

Nehe, det fanns inte möjlighet att komma till hos tandläkarna i Arlöv. Nu får jag prova med dom i Lund istället. Måste ha en tid snart! Även om jag inte vill....

Ha en skön dag, så fortsätter jag att ringa!

Ps. Ikväll är det första semifinalen i fotbolls EM. Spännande, spännande!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?