Underbar doft och tandvärk.


På väg till bussen finns det flera stora jasminbuskar.
Blommorna doftar så fantastiskt gott!
Kunde inte låta bli att bryta av en liten kvist och sen satt jag och sniffade på den tills bussen kom.
Mmmmmm!!





Nu ska jag fixa lite mat. Är hungrig så att jag nästan mår illa....dumt!
Andra saker jag mår illa av för tillfälle är tandvärk. Har så ont, så ont att jag håller på att spricka.
Jag vill bara dra ut tanden så att problemet försvinner. Men det är not inte så smart...
Hela käken känns öm och jag har spänningshuvudvärk också. Förmodligen beroende på tandvärken.
Varför har jag inte tagit tag i detta långt tidigare?? Det var ju inte direkt igår jag bet av tanden, nej, det var över ett år sen, men det är ju först nu som det gör så ont att jag inte står ut.
Vill inte gå till tandis, men det är just dit jag ska ringa kl. 8 imorgon och hoppas på att jag får en tid snart. Mycket snart.
Dock ska jag upp till apoteket och köpa panodil. 2 panodil och 1 ipren ska visst va det bästa man kan ta.
Fortsättning följer. För jag kan inte tänka på nått annat än att hela käken bultar av smärta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?