Trött och rastlös.




Är supertrött ikväll. Orkar nästan inte röra mej, men ändå är jag rastlös och vill hitta på nått ikväll.
Kanske är det så att om man varit igång mer eller mindre dygnet runt i några veckor så blir man väldigt rastlös när man helt plötsligt har en kväll hemma i ensamhet.

Hade hoppats på sällskap ikväll men tydligen är det fler än jag är som är trötta så därför blev det inget med det. Tyvärr.

Sitter och snackar på msn och tittar på fotboll.
Borde fixa lite käk, men jag pallar inte.
Och jag borde diska och hänga in tvätt men nej, det får vänta tills imorgon.
Ikväll ska jag bara va ledig.


Kommentarer
Postat av: Elin

Godmorgon gumman! Jo jag lovar att jag tar hand om mig... och du... förlåt att jag inte varit så bra på att höra av mig.. har haft så fullt upp så snart kommer min mamma att avsäga sig morderskapet p.g.a. att jag inte ringer :P Nu ska jag sova... trött trött...

2008-06-14 / 06:23:10     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?