Torsdag.


Slänger i mej lite yoghurt innan jag ska iväg till tandläkaren. Är lite smånervös, men försöker tänka på att även om det var läääängesen jag var hos tandläkaren senast så tror jag att jag skulle hamna i topp 20 listan över dom människor i Sverige som besökt tandläkaren flest gånger under sin uppväxt. Detta borde leda till att jag har full koll och inte borde va nervös.
Tydligen biter inte det argumentet helt...

Har i alla fall sovit gott. Skönt!


Svartklädd från topp till tå.


Ja...nog ser jag gaaanska pigg ut idag?!

Ha en riktigt skön dag!!
Ikväll ska jag på bio. Berättar mer om det i ett senare inlägg!
Take care och ni kan väl be en liten bön om att det inte ska göra alltför ont hos tandläkaren....
Tack!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh gumman så fiiin du e. OCh ja, inte fn skulle jag jobba dag/kväll/natt hela Boden alive om jag inte hade ett mål med det hela...

2008-06-26 / 13:56:29     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?