Tisdag.


Gomorron på er!
Förlåt att jag inte skrev nått igår. Det var bara så att jag hade en sån där dag då det inte fanns tid.
Jag åkte från Öa igårmorse, direkt till jobbet, hade mycket att göra på jobbet och sen efter jobbet åkte jag till Malmö.
Träffade först Marcela och LinaKarin och sen drog jag hem till Johanna.
Vi satt och kollade på fotboll och pratade en massa.
Blev sent. För sent.
La mej 20 över 12. Inte bra.
Och så upp idag igen....*suck*
Tur att jag har sena passet denna veckan.


Synns kanske inte så bra på bilden, men jag börjar bli ganska brun nu. Så pass brun att en vit tröja gör en brunar, inte vitare. :-)


Idag är det lite molnigt så jeansen åkte på. Blåser gör det också.


Detta armband hade Sofia med sej hem från Kenya. Gillar det sjukt mycket! Och bara att veta att det är från Kenya gör det liksom speciellt att ha på sej.

Ha en skön dag, ladys and gentlemen!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: johanna

gott att se dig igen, får ju abstinens! Gissa vem som får en fisk på benet på fredag kl.16????? Emblakräm inte godkänt... lite darrig är jag allt! stor kram

2008-06-10 / 13:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?