Strul.


Mitt internet vill inte som jag vill.
Det fungerar ibland, och ibland inte.
Seeeegt!

Det liksom bara kopplar ner och sen upp igen.
Hatar när inte tekniska saker inte fungerar.

Anyway, jag har haft en lugn dag hemma men snart ska jag sticka till kapellet. Gudstjänst kl. 18 och jag ska va där nån timme innan och förbereda lite. Ska ju spela.

Sov superdåligt i natt så ikväll blir det tidig sänggång. Dock inte bara för att jag sov så dåligt, jag ska också upp 05.20 varje morgon denna veckan. Tidigt men så kommer jag också hem lite tidigare på eftermiddagen. Och det tackar man ju inte nej till!!

Nu ska jag packa ihop det jag ska ha med mej och sen ge mej av.
Ha en skön kväll!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! Förstår de.. huvvaa.... Försök få lite sömn. Fy jag är också så trött, det är inte skoj. Men jag harsovat från 07-17, allltså hur mycket som heslt. Hoppas bara att jag kan somna ikväll.

2008-06-15 / 17:27:38     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

Hur gick de inatt gumman?

2008-06-15 / 17:36:56     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?