Missbedömning och lugn.




Skulle gå och handla en sväng.
Tji fick jag, för Hemköp var stängt.
Hade helt och hållet glömt att det var midsommar.
Dom har i vanliga fall alltid öppet till 22 på kvällarna,
men röda dagar som annars är oröda brukar dom stänga tidigare.
Ja, ja...får handla imorgon innan jag sticker till jobbet.

För övrigt så har jag ett lugn i mej ikväll.
Hur många kvällar har jag det när jag sitter ensam hemma? Inte många.
Jag brukar var rastlös och känna ett obehag i kroppen. Otillfredställelse.
Men ikväll njuter jag av att vara hemma. Ensam.
Det enda jag inte är helt nöjd med just nu är att det inte går nån bra film på tv ikväll.
Men jag har ju fotbollen. Det funkar ganska bra det också! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?