Midsommarafton.




Gomorron på er!
Äntligen fick jag en sovmorgon! Såå skönt!
Sitter nu i morgonrocken, uppkrupen i soffan och surfar. Ingen stress här inte.
Skön morgon med andra ord!

Jag berättade ju för er att jag gick och la mej när jag kom hem från jobbet.
Sov i 3 timmar.
Sen åkte jag till Malmö och käkade pizza och kollade tv med Johanna.
Vid midnatt kände jag att det var dax att åka hem (satt nästan och somnade i soffan) , begav mej mot bussen men missade den. Så jag fick snällt vänta en timme till och var inte hemma förrän kvart i 2...
Stöp i säng direkt och sov till strax innan 11. Sköööönt!

Nu ska jag gå och ta på mej lite anständiga kläder och springa över till Hemköp och köpa jordgubbar.
Vill ha det till frukost! :-) Jordgubbar och vaniljyoghurt....MUMS!!

Vad har ni för planer för dagen? Berätta gärna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?