Medan jag sover ska jag inte ha ont. Ska inte!


Jag hann precis till apoteket innan dom stängde. 40 sekunder, för att vara exakt.
Så jag fick min panodil och innan jag gå och lägger mej ska jag alltså knarka järnet (2 panodil och 1 ipren) för att om möjligt
kunna sova någerlunda gott i natt. Let's say a prayer and cross our fingers...

Nu har jag krupit upp i soffan och tittar på en film jag sett flera gånger: "Medan du sov", med Sandra Bullock.



Det är en ganska gullig film och lite lagom avslappnande en tisdagskväll som denna.
Förhoppningsvis får den mej att i alla fall glömma bort min heeemska tandpain ett tag.
Japp, jag känner det! Det funkar redan! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?