Jobb och förberedelser.


Det är riiiiktigt lugnt på jobbet idag. Skönt, men jag blir också lite rastlös.
Strax efter jag kommit satte vi igång en film.
Sen tittade vi på en till.
Sen gick vi en promenad.
Sen fixade jag lite mat.
Ja, det är typ allt jag gjort idag.

Håller på med lite festförberedelser.
Har just strukit klänningen jag ska ha ikväll.
Naglarna är också målade.

Brudarna jag ska ut med ikväll är nu hos Marie och grillar.
När jag har slutat jobba åker jag direkt till Malmö, till Johanna. Där hänger jag ett tag, tills brudarna har tagit sej till stan.
Så möter jag upp dom och så är det party natten lång!! ;-)

Börjar bli hungrig.
Ska nog gå ner till den lilla, lilla affären och se vad dom har att erbjuda.
Men först måste lacket torka helt.
Kommentarer
Postat av: annika

Det hade varit ganska svårt för dem om de inte hade berättat. Svårt att veta var vi skulle va. Men det blev bra!



Har köpt skor nu. Klack på 4-4,5 cm så jag tror det blir bra. Har lagt bud på en tiara också! Hoppas jag får den!

2008-06-29 / 09:26:54     URL: http://ankaja.blogg.se/
Postat av: Elin

hej gumman! fÖELÅT ATT JAG INTE SVARADE IGÅR, VI HADE SÅ FULLT UPP PÅ JOBBET SÅ JAG TILL OCH MED BÖRJADE GRINA... oj var inte meningen med stora bokstäver men jag ids inte skrivba om :)

2008-06-29 / 14:48:05     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: m

Inte konstigt du blir aå trött när du är ute och svirar hela nätterna - måste tära på sinnet, men du är väl en stor flicka nu och gör som du vill. Sköt om dej! Kram

2008-06-30 / 02:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?