Fega är vi allihopa.


Hade just skrivit ett inlägg om hur fega vi är här på jobbet. När jag tryckte på publicera så försvann allt. GRR!!
Ingen vågade säga nått om den infekterade stämningen så det blev inget kaosmöte.
Alla höll god min och låtsades som ingenting.
Idag blev jag upprörd bara av att komma hit.
Hur kan jag egentligen vilja jobba här? Att trivas med sina kollegor är nästan viktigare än att trivas med arbetsuppgifterna.
Men, jag har ju några kollegor som jag trivs myyycket bra med! Dom är guld värda!
Kommentarer
Postat av: Elin

jag kan säga att jag verkligen vet att kollegorna väger tyngre än arbetsuppgifterna. Att jobba i disken på Boden Alive är rent slavgöra. Men tack vare mina härliga kollegor så går det bra och man har faktiskt nästan roligt :)

2008-06-30 / 14:28:11     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?