Dagens planer.




Har en lugn dag. Går här hemma och småfixar.
Några mail som ska ut och det ska vattnas blommor och jag ska förbereda inför imorgon. Ska spela på gudstjänsten i kapellet.
Har ju avslutat mitt jobb i kyrkan där jag jobbade och har nu börjat gå i den kyrkan jag gick i förut. Och imorgon ska jag spela på gudstjänsten där.

Vid fem-tiden ska jag möta upp ett gäng i stan och vi ska sätta oss på Stortorget för att se fotbollen och äta en bit mat.
Ska bli trevligt! Och nervöst. Ja, jag är redan lite smånervös inför matchen. Tänk om dom vinner?!?! Fy, va gött det hade varit!!

Direkt efter matchen åker jag till jobbet. Ska jobba i natt. Lite segt eftersom jag inte hade bangat för lite party efter matchen. Men det går inte. Istället ska jag tjäna pengar.... :-p

Nehe, nu ska jag hoppa in i duschen och packa ihop grejerna jag behöver med mej till jobbet.

Vad är era planer för kvällen??

Kommentarer
Postat av: Elin

ANDRA SIDAN ÄR NI KLARA?????????????????????

2008-06-14 / 15:56:55     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

P.S Jag skulel aldrig fixa att vara ensam... phu..

2008-06-14 / 15:57:15     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?