Mosaikbord.


Bäst att ha parasollet uppe ifall regnet skulle börja falla.

Jag kan inte säga att vi jobba ihjäl oss dessa veckorna innan semetsern. Vi tar det ganska lugnt, njuter av att vara färre och åker på en massa utflykter! Men det är väl så sommaren ska va!
Dock är det några som varit flitiga i veckan och håller på att göra ett mosaikbord.
Som ni ser kommer det bli alldeles jättefint!
Har tänkt flera gånger att det skulle passa i mammas trädgård.


Erkänn snyggt?!?

Jag kan inte ta åt mej någon av äran för detta snygga bord. Jag är ju inte direkt lagd åt det kreativa hållet, men det finns det ju andra på jobbet som är. Jag är en av de sociala typerna som trivs med att sitta och snacka massa gojja med deltagarna. Och dom behöver ju både ock...både det sociala och nått kreativt att göra.
Tack gode Gud för att vi är olika!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?