Nattliga funderingar.



Se så trött jag var...

Kunde inte somna igårkväll.
Det var alldeles omöjligt.
Dumt, dumt eftersom jag skulle upp tiiidigt.

Så jag låg och tänkte en massa istället.
Tänkte på framtiden.
Tänkte på vad jag skulle kunna säga i talet till Annika och Johan (om jag nu ska hålla tal på deras bröllop).
Tänkte på nån jag tycker mycket om.
Tänkte på jobbet.
Tänkte på min ekonomi.
Och en massa annat.

Närmare halv 3 somnade jag. Då var det bara 3 timmar kvar tills jag skulle upp.
Så idag är jag en aningens trött, men det funkar ganska bra ändå.
Livet på jobbet är inte riktigt som vanligt när fler och fler går på semester.
Både personal och deltagare krappar av.
Två veckor kvar för mej.

Nu är det snart lunch. Inte för att jag är så hungrig...eller jo, kanske lite när jag känner efter. :-p
Vad gör ni idag?

Ps. Vill också säga ett försenat GRATTIS till min systerson som fyllde år igår! Hoppas du hade en fin födelsedag, Edde!
Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! Vi är ungefär i samma liga :( jag tycker du ska ta dig en välförtjänt ingentingel-dag. Hoppas att johanna tog väl hand om dig...

2008-07-07 / 14:36:34     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?