Finaste missarna!

Igår var jag uppe hos Emma. Fick träffa finaste kissemissarna!
Dom är sååå mysiga!
Här ligger som så fint tillsammans och myser bänken utanför dörren.
Jag både vill och inte vill ha en katt. Är så kluven. Just nu känner jag att jag inte har tid för en katt.
Man måste ju va hemma lite och ta hand om dom.
Denna veckan har jag baaaara varit hemma och sovit i princip.
Kanske i ett annat liv...jag menar när mitt liv ser annorlunda ut.


Lillkorven och Tjollen.


Mustafa, saknar dej så himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Eva Hjalmarssson

Hej Rebecka!



Funderar du de allra minsta på en egen katt så är du hjärtligt välkommen att titta på våra små dunbollar som föddes för drygt en vecka sedan, vi har 6 st till salu....långhåriga dessutom, såå söta så sööta!!! Färdiga för leverans i sept nån gång. Om du ändå är i Ö-a så ta chansen - titta kostar inget...hihi!! KRAM

2008-07-04 / 17:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?