Måndag.


Godmorgon på er sötnosar!
Trots en intensiv helg så känner jag mej hyfsat utvilad. Känns mycket skönt eftersom det händer en del i veckan.
På söndag åker jag norrut och det är mycket som ska fixas innan dess. Kommer inte va hemma på 3 veckor och då ska en massa saker va fixade.
Jobbar alltså en vecka till innan jag får gå på efterlängtad semester.
Vi satt på måndagsmötet i morse och pratade om att denna veckan är nervarvningsvecka...allt går lite långsammare, vi tar det lite lugnare osv. Men jag, jag känner att jag håller på att varva upp. Har 3 vääääldigt intensiva veckor framför mej.
Men det ska bli kul!!
Tror att jag måste se till att jag tar en dag i taget och en sak i taget. Annars kommer jag bara stressa runder och inte kunna njuta ordentligt. Kanske lättare sagt än gjort, men nån gång måste man bröja göra det man säger... :-)





Veckans arbete kommer att innehålla en massa fix inför stängningen. Allt ska va klart så att vi sen kan stänga i 2 veckor.
Det ska städas, lämnas tillbaka böcker, listor o dyl ska lämnas in. 
Men det kommer finnas en massa tid till att inte göra alls mycket också.
För övrigt är vi fler personal än deltagare denna veckan. Lugna gatan, med andra ord... :-)

Hoppas starten på veckan blir till behag!

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?