Träningslängtan.




Börjar undra om jag är sjuk...?
Jag har nämligen börjat längta efter att träna.
Ja, jag måste nog vara sjuk...

Nu låter det som om jag hatar att träna.
Så är verkligen inte fallet.
Men om jag får att välja mellan att sticka iväg och träna eller ligga i soffan framför en film så är valet ganska enkelt.
Soffan är betydligt mer lockand.

Men så börjar min kropp säga ifrån.
Tränar jag inte regelbunder på ett tag så får jag ont i ryggen, min muskel i vänstra överarmen protesterar och flåset är mer eller mindre obefintligt. Eller jo, jag flåsar, men det räcker att gå upp för trappan för att jag ska börja flåsa... :-p

Så nu längtar jag efter att träna, bli svettig, förbränna lite och komma i trim.
Nej, jag känner inget behov av att loosa 10 kg eller nått sånt.
Bara komma i form så att man orkar lite mer och känner sej lite starkare.

Ja, jag tror banne mej att jag ska ta på mej träningsskorna när jag kommer hem och bege mej ut en sväng.
Jepp, det SKA jag göra och jag ska INTE ändra mej på väg hem eller nått sånt.
Bestämt är bestämt.
Punkt.

Kommentarer
Postat av: annika

Kom inte supermycket folk men mer än vad jag hade trott. Fick mååånga fina saker! Assistent, skänk, en del till vår nya servis, bestick (från er) och lite annat smått och gott. Riktigt trevligt. Är grymt sugen på att åka hem och provbaka i nya assistenten. Men i dag blir det klänningsprovning. Spännande. Kram

2008-07-14 / 13:32:38     URL: http://ankaja.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

åh tack gumman! behövde höra det just nu för just nu känner jag mig urkig =(



tack! kram

2008-07-14 / 17:14:15     URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

bara känner mig riktigt ful och tjock och äcklig idag..man har ju sådana dagar...ibland..ofta..



hehe

2008-07-14 / 17:21:59     URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

ja vissa dagar så är det bara svårare än andra att acceptera och gilla känslan av kroppen..andra dagar går det lättare...

men jag blir verkligt glad i hjärtat av dina fina ord gumman. Verkligen!



några kvällsplaner?

kram

2008-07-14 / 17:36:02     URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?