Torsdageftermiddag.




I eftermiddags körde vi ut till en sjö som ligger strax utanför Borås.
Där spenderade vi några lata timmar.
Skönt, skönt!!
Solen är här igen. Också skönt, skönt!!
Men varmt, varmt...
Ikväll var det över 30 grader i hallen när vi spelade. Lägg sen på strålkastarna på scenen och att man sjunger i några timmar = svetten lackar!!! :-p

Imorgon eftermiddag ska jag nog mest lata mej. Gå en sväng på stan och sova lite på hotellrummet.
Någon extra timme hade inte varit fel!

Nu ska jag hoppa i säng.
Hoppas ni har det lika bra som jag har det! :-)
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej, vill du se förändringen från platina blond till fin brunett? kolla då in i min blogg nu=)

2008-07-24 / 23:46:41     URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?