Söndag.


Gomorron på er!
Här har det varit full fart enda sen jag vaknade vid halv 9.
Hade ställt klockan så tro inte att jag vaknade så tidigt av mej själv. ;)

Igårkväll plockade jag fram strykbrädan, ställde den framför tv:n och satte på en film.
Visst tog det lite längre tid att stryka all tvätt med filmen (Love Actually. Valde en film jag sett några gånger för man är ju inte lika koncentrerad som när man "bara" tittar) på, men det blir ju lite trevligare.
Dock blev klockan ganska mycket. Va nog inte i säng förrän vid 02.

Nu ska jag snart hoppa i in i duschen.
Alla kläder är packade, även skor.
Nu har vi lite småplocka kvar. Men jag har gott om tid.
Tåget går inte förrän 12.40.
Tar alltså tåget till Hässleholm. Där blir jag uppplockad av Michael (trummisen) och så kör vi till Hyssna.
I eftermiddag och imorgon är det rep som gäller. Imorgonkväll/eftermiddag kör vi vidare till Borås.
Fattar inte alls att jag ska åka idag.
Detta är något som har varit bestämt så länge men det har hela tiden legat så långt fram i tiden.
Och nu är vi här.

Nehe...dusch och sen frukost.
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en mkt trevlig resa:)

2008-07-20 / 10:18:51     URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: alexandra

Tack så hemskt mycket! :)

Ja jag tror jag kommer att göra det är ju jätte kul ju :) har bara inte tagit mig för tidigare och jag älskar ju att läsa andras bloggar så...

Ha en kul resa o bra söndag du med.

2008-07-20 / 10:39:48     URL: http://alellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?