På jobbet.


Nu sitter jag på jobbet.
Dom har flyttat ner kontoret till nedervåningen så här sitter jag helt ostörd... Skönt, men också dumt.
Här har man ju ingen koll på vad som händer där uppe där lägenheterna är.
Snart börjar dom nog gå och lägga sej en efter en och då behöver man ju inte oroa (det brukar jag iofs inte göra) sej för att dom busar eller liknande.

Klockan 23 är det fritt fram för mej att gå och lägga mej. Då går jag på jouren.
Sen kan jag sova länge. Längre än om jag hade skullat upp och jobba som vanligt.
Här behöver jag inte gå upp förrän kvart i 8 för att ge medicin. Efter det kan jag göra mej i ordning, dricka kaffe, läsa tidningen och ha det soft.
Klockan 10 kommer Carina och hämtar mej och då ska vi köra till Elgiganten och sätta sprätt på en massa pengar.
Dock ej mina för dom är i princip obefintliga. Nej, kommunens pengar!!  Mycket roligare att göra av med andras pengar ju! :)

Nu kallar ett toabesök, sen tror  jag att jag ska bädda sängen så det är gjort.
Hoppas ni har en skön kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?