Min förmiddag i Öa.


Imorse när jag gick upp var jag helt ensam hemma.
Alla dom andra (ja, nu för tiden så är de ju inte dom där "alla andra" så många. Oftast bara mamma och pappa och så Makkan när han är där och nu är Sofia hemma från Kenya så då bor hon också där.) var iväg på sommarmötet.
Det är verkligen inte så ofta som jag har varit själv hemma när jag varit hos föräldrarna. Nästan alltid är där någon annan.
Men i morse var jag seg och då var det ganska skönt med tyst och lugn.
Gjorde kaffe och läste tidningen, satt lite vid datorn och spelade lite piano.


Har varit trött och seg hela dagen. Tur att inte jag behövde gå upp tidigt och åka iväg...

Men efter nån timme så är det inte så kul att va ensam längre. Speciellt inte när bror, svägerska och brorsbarn finns i kvarteret bredvid. Så jag gjorde mej färdig, tog min packning och knatade dit.
Lova var lika mysig som vanligt!! :)



Lovas moster Emma var också där och skulle ner till Lund idag så vi åkte tillsammans. Skönt med sällaskap!



Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll skåne tösen.Hoppas att lördagen var en bra dag och du kommer och har det mysigt i kväll med din kära..kram på dig

2008-07-19 / 22:46:35     URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?