Lördag.


Är nu hemma hos mamma och pappa i Öa.
Min plan var inte att hamna här men så blev det.
Igår hade vi möhippa för min lillasyster och det blev senare än vad jag trott så alla tåg till Lund hade redan gått när vi var klara så det blev till att åka med svägerskan till Öa istället.
Vi hade en jättebra dag tillsammans, Annika var nöjd och jag tror vi alla hade väldigt roligt!!

Om någon timme åker jag till Lund igen.
Har en gigantisk tvätthög och tvättid som väntar på mej...
Jag ska också packa för 3 veckor och imorgon åker jag iväg.
Först rep med bandet jag är med i och på måndagkväll åker vi vidare till Borås för att vara där hela nästa vecka.
Vi ska spela på en konferens där. Ska bli sååå kul!! :)

Hade planer på att åka till Malmö idag för att leta klänning men eftersom att jag inte kom hem till Lund igår så finns det inte tid för det. Om jag har tur har jag lite tid över under veckan i Borås och kan leta klänning där.
Annars får det bli sista veckan innan bröllopet. Då tror jag att jag har tid för både Malmö, Väla och Lund.
Jepp, så får det bli.

Nu ska jag packa ihop mina saker och borsta tanden.
När jag kommit hem får ni se en massa bilder från möhippan igår.

Ha en skön lördag!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?