Inte mycket gjort.


Vilken dag.
Ja, på ett positivt sätt alltså.
Aldrig har jag upplevt att man varvar ner inför semestern så mycket som på denna arbetsplatsen.
10 minuter efter att jag kommit till jobbet så var Carinas möte slut och vi satte oss i bilen och körde till Nova.
Elgiganten.
Det tog ju inte alls lika lång tid som vi hade väntat oss så vi slank inom Gina, Vero Moda och Vila.
Hittade den där klänningen som jag spanat på men inte heller där fanns den i min storlek.
Det är precis en sådan klänning jag vill ha...surt, surt!

Sen körde vi till Max och åt lunch innan vi körde tillbaks till Arlöv.
Men på jobbet har det heller inte hänt för mycket idag.
Mest suttit på våra breda bakar och snackat en massa strunt.

Om 16 minuter slutar jag.
Aaahhh....så skönt!

Vad hittar ni på idag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?