Breanäs.


Jag kom lyckligt fram till Breanäs efter tre byten. Men det gick ganska smidigt trots det.

Här fanns det massor av datorer och trådlöst internet så ni kommer nog höra från mej under veckan.
Vet dock ej hur mycket bilder det blir. Beror på hur bra min mobil fungerar till dessa datorerna.
Nu ska jag ta min trötta kropp och krypa ner i sängen.
Men först måste jag bädda...segt när man bara vill krypa rakt ner och sova på studs.

Sov gott!

Ps. Fick ett myyyycket intressant samtal förut idag...spännande liksom. Nästan så spännande att jag inte riktigt fixar spänningen. Nu händer det grejer verkar det som....

Kommentarer
Postat av: Anonym

och det blir ju inte mindre spännande för oss....

Nu har jag fixat kläder till bröllopet. Rosa och svart. Sååå det får väl bli rosa för dig med... eller?

2008-07-29 / 20:49:43     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?