Nya stövlarna.



Är helt övertygad om att det kommer bli mycket snyggare att
matcha stövlarna till nått annat än randiga pjamasbyxor.



Närbild på mitt knäveck och den lilla snörningsdetaljen baktill på stöveln.

Jag var i akut behov av ett par höga svarta stövlar. Dom jag har kan jag bara använda när det är torrt ute, mao så är dom så slita att dom tar in vatten. Och jag är inte så förtjust i att gå med våta fötter.
Wedins här i stan har total utförsäljning så dessa kunde jag ta med mej hem för 349 riksdaler. Dom har kostat 699:- så det kändes som ett kap.

På Sixten-fronten kan jag meddela att han verkar piggar. Så pass pigg att han har badat din leksaksmus i sin vattenskål.
Nu ska jag göra med färdig för sängen, krypa ner, ringa Andreas och sen sova.
Klockan kommer bli mycket innan jag somnar hör jag.
Men sov så gott så har vi julvecka imorgon!! :-)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?