Lördag 6/12.


Gomorron!
Idag blev det en tidig morgon. Trots att det är lördag.
Har sovit hos Andreas i natt och nu på morgonen skulle han och laget åka till Tierp för att spela match i eftermiddag.
Dom behöver verkligen vinna så det får vi hoppas att dom gör. Heja, heja!!!
Lycka till, grabbar!
Ska följa matchen över nätet.

Igår kom Andreas hem till mej och lagade mat till oss medans jag fixade till mej för Jannas födelsedagsparty!
Det blev en trevlig men ganska tidig kväll.
Jag var trött och Andreas behövde hem och sova för att orka med helgens match.

Ikväll blir det fest i Öa. Svägerskan och hennes dotter firar sina födelsedagar. Ska bli trevligt!!
Innan dess ska jag få städat lite här hemma och så ska jag upp en sväng på stan för att fixa present till ikväll.

Hoppas ni får en skön lördag!
Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?