Fredagskväll.


De flesta njuter just nu av att ha helgen framför sej, men inte jag.
Inte än i alla fall. Imorgonbitti klockan 06.30, då är det en trött Becka som kommer lulla hem från jobbet.
Väl hemma är det sängen som gäller direkt. Tänkte sova till si så där halv två. Sen ska jag upp och bege mej till Idrottshallen. Andreas spelar match och jag ska sitta bänkad.
Kommer nog vara trött, men jag kan ju gå hem och lägga mej igen efter matchen så jag ska nog klara det.

Är lite nervös för i natt.
Har aldrig tidigare jobbat vaken natt. Har laddat upp med filmer, godis, clementiner, korsord, tidningar och böcker.
Måste ju ha något att sysselsätta sej med annars blir det svårt att hålla sej vaken.
Men sen kan det ju va så att lilltjejen behagar vara vaken hela natten och då är det henne jag måste ta hand om, men jag hoppas på att hon kommer sova. I alla fall mestadelen av natten.

Hörreni! Hoppas ni får en skön fredagskväll.
Glöm inte bort IDOL-finalen ikväll (hur surt är det inte att jag missar den????) och rösta på Kevin. Han förtjänar att vinna!
Nu ska jag packa ihop datorn och lite annat jag behöver i natt.
Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?