1:a december.


Ett datum att lägga på minnet.

Kära familj, vänner och andra åhörare!
Jag har något jag vill berätta så lyssna noga.

Jag är inte längre singel.

Ja, det är helt sant. Ingen osanning finns i det.
Igår fick han tummen loss (nej, jag har inte väntat på det så länge, så jag kan inte anklaga honom för att vara seg) och frågade mej om jag ville vara hans flickvän.
Jag fick inte fram ett ord. Jag bara nickade och log! :-)

Och så enkelt var det visst att bli tillsammans.
En fråga. Ett svar och sen var det klart!

Jag behöver nog inte ens tillägga att jag är glad, pirrig och lycklig.
Men undra just om han inser vad han gett sej in på...jag är ju lite komplicerad... :-p



Kommentarer
Postat av: Anonym

är så glad för din/er skull!!! välkommen i gänget, andreas!!! kram, kram, min älskade becka!

2008-12-02 / 22:49:33
Postat av: annika

Grattis! Då kanske han kan ta hand om Sixten i jul så att vi slipper...?!

2008-12-03 / 08:09:04     URL: http://ankaja.blogg.se/
Postat av: Kstina

ääähhh.. du är inte mer kompliserad än någon annan!! Alla är sådär väldigt oerhört otroligt kompliserade - Han också antagligen!

2008-12-03 / 23:14:05     URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: Elin Upplyser

Det finns ju inte en endaste punkt du passar in på gumzan ;) Tyckte bara det var läskigt då man rätt snabbt kunde passa in flera personer som korsat ens väg i livet.

2008-12-04 / 17:41:48     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?