Lite segt.


Lite segt denna måndagsmorgon, men ändå okej.
Vädret är fint, solen och skiner och värmer skönt!
Ska inte sticka under stolen med att jag faktiskt längtar till fredag när det är helg igen.
En annan sak att se fram emot är vi ska ha personalfest hos min chef på fredagkväll.
Vi ska grilla och bada i hennes nya pool! Ska bli hur mysigt och trevligt som helst! Övernattning blir det också! :)

För övrigt så ska jag aldrig mer skriva nått om vädret. Nu har ju givetvis solen gått i moln och det ser ganska grått ut.
Förmodligen bara för att jag skrev längre upp att solen sken...

Har inte så mycket att göra idag.
Väntar på att få komma in till chefen och berätta nyheten som heter flytt. Hon vet inget än och jag fasar lite för hennes reaktion. Hon vill nog att jag ska stanna i Lund...


Ps. Kommentarerna trillar in!  Sååå kul! Så bara fortsätt kommentera. Blir så glad för varenda liten rad som ni skriver! :)


Kommentarer
Postat av: caroline

kolla min blogg,.

2008-08-18 / 11:12:23     URL: http://carolinejo.blogg.se/
Postat av: annika

Rätt segt här också får jag säga... Men nån gång ska man ju jobba första dagen efter semestern...

2008-08-18 / 13:29:42     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?