YelloMello.


Lite mörka bilder, men det var ju mörkt ute så då blir det så när man bara har en fjuttig mobilkamera att ta bilder med...

Igårkväll satt jag och Johanna på YelloMello på Lilla Torg i Malmö.
Vi hade en riktigt trevlig och avslappnad kväll. Och en massa tjejsnack! :-)
Men, det var ju en arbetsdag idag också så vid halv tolv reste vi oss för att dra hemåt.
Min buss gick dock ej förrän kvart över midnatt så jag var först i säng vid ett tiden.
Lite för sent, men jag har varit pigg som en mört idag!

Vi har planerat hösten på jobbet (känns lite märkligt att vara med och göra alla dessa planeringar och så ska jag sluta snart...) och på eftermiddagen hann vi med att påbörja omflyttningen som ska ske imorgon.
Jag ska dock ej vara så engagerad i den eftersom jag ska följa med Carina till den nya lokalen som hon ska jobba i.
Vi ska montera en massa IKEA-möbler och vem är bäst på det? Jo, jag så klart! ;-)

Nu ska jag stick upp till stan. Måste till banken och sen till systemet.
Till morgondagens personal/pool-party fixar chefen maten men vi får själva inhandla vad vi vill dricka!
Jag och Cina ska dela. Hon köper rött och jag vitt. Smidigt!
Ja, ja...lagom intressant för er att veta.... :-p

Peace!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?