Systerkärlek.



Ibland måste det till lite speciella och, på ett sätt, extrema situationer för att det ska bli tydligt för en hur mycket vissa personer betyder för en.
Min storasyster bor i Kenya.
Hon har varit hemma på besök över sommaren.
Idag åker hon tillbaka.

Visst har jag alltid vetat och kännt att mina syskon (och inte minst mina systrar) betyder mycket för mej.
Syskon finns alltid kvar. Vänner kan försvinna. Syskonrelationen är väldigt speciell.
Men nu, när jag inte har Sofia så när så har det blivit ännu tydligare för mej hur mycket hon saknas mej när hon inte är här. Att ha henne på andra sidan jordklotet har också fått mej att sätta större värde på mina andra syskon.
Dom är finast, guld värda och ni är en del av mej.

Sofia, jag älskar dej!
Ni andra, som räknar mej som er syster - jag älskar er också!
Kommentarer
Postat av: Elin

jag är så trött att jag fick läsa din korta kommentar 5-6 gånger innnan jag fattade vad du manade och den var verkligen inte svår att förstå eg. suck



Jo det blir skänt med systerbesök... men dom komemr ju på torsdag och stannar hela helgen, nu ska dom baa en snabb sväng för att hennes karl ska fixa nå jaktprylar i boden

2008-08-18 / 13:56:52     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Syskon är allt!

2008-08-18 / 14:24:53     URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: fashiondarling

Vilken otroligt vacker bild!

2008-08-18 / 14:31:59     URL: http://fashiondarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?