Onsdag.



Imorse bestämde jag mej för att behålla blusen som jag köpte i måndags.
Den känns hur bra som helst nu, efter några timmar i den.. :-)


Imorse prioriterade jag att titta på OS istället för att blogga, så jag gör det nu istället... :-)
Annars var morgonen ganska lugn. Jag hann duscha i lugn och ro fast att jag låg och drog mej i hela 4 minuter.
Jag är ju annars sådan att jag hoppar upp direkt ur sängen när klockan ringer, men inte idag.

Nu är min fina Cina tillbaka på jobbet!!
Brun som en pepparkaka är hon och jag vill helst inte stå bredvid henne. Känner mej som en blekfis bredvid henne.
Men nu är ordningen återställd när hon är tillbaka på jobbet.

Önskar er en riktigt skön dag! :-)

Kommentarer
Postat av: annika

fin!!

2008-08-13 / 11:56:35     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?