Tisdag.


Min natt har varit hemsk.
För det första hade jag svårt att somna eftersom jag är så täbbt i näsan. Sen var jag tvungen att ropa på mamma några gånger för mitt rum hade invaderats av fjärilar som inte ville sitta still.
Vi fick tag i en, den andra kunde vi inte hitta. Dock höra. Stöörigt.

Tillsist somnade jag men vid sjutiden vaknade jag av bankande på taket.
Här är några snickare som håller på att lägga om taket.
Ahh, så arg jag var. Jag ville springa ut och välta ner dom, få tyst på dom, så jag kunde sova i fred.
Efter toabesök och läsning i en bok somnade jag om.

Ja, ja...nu är jag vaken och har ätit frukost.
Har inga speciella planer för dagen. Bara typ gå ner en sväng i byn och se om jag hittar en sjal till på lördag.
Apoteket måste jag också till. I need nässpray!!!

Ha en skön dag tisdag!!
Kommentarer
Postat av: annika

Om du vill kolla min sjal är du välkommen hit.

2008-08-05 / 11:42:15     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?