Söndag.


Åh, vad jag njuter.
Njuter av sovmorgon, njuter av att här är så fint och städat, njuter av att det är helg....ja, allt känns bara perfekt!! :-)

Gick upp strax före 10...så skönt att få sova länge. Det är ju så sällan man har möjlighet till det. 10 timmar i natt.
Nu ska jag fixa god frukost och sätta mej med några tidningar och njuta morgonen!!
Senare idag ska jag gå på gudstjänst i kapellet.
Ska också ta en lång dusch och göra fotvård, hårinpackning och ansiktsmask. Skönt, skönt! :-)



Värdet är grått och lite blåsigt idag också, men jag tror nästan att det har slutat att regna, men igår regnade det heeeela dagen.

Nu: frukost.
Njut dagen mina kära vänner!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?