Snart: bussen till stan.


Nu ska jag bättra på sminket och sen ta bussen upp till stan.
Ska bli riktigt mysigt att gå på bio och jag har hört att filmen ska va riiiktigt bra så mina förväntningar är höga!

För övrigt så drar Malmö festivalen igång idag och håller på en vecka.
Det enda som lockar mej att åka dit är några av banden.
Bland annat spelar Veronica Maggio på söndag (tror jag att det var) och det hade varit roligt att höra henne.

Ha en skön fredagskväll och njut av att helgen är här!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, vi verkar gå i varandras fotspår ikväll, skrev nyss en kommentar hos Engla och såg då din lite längre upp, sedan knallade jag in till Prinsessan och vad ser jag där :-)



Ha så trevlig på bion!!

2008-08-15 / 20:23:20     URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.buzzscout.se/?mref=1949 Här får man alltså saker hemskickade, och sen behöver man bara skriva lite om hur man tyckte saken man fick hem var. är ju faktiskt helt gratis. Svårare än så är det inte. Och vem vill inte ha gratis saker ? Det är till för både tjejer och killar, och det finns en massa prylar att välja mellan, så börja du också :)

2008-08-15 / 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?