Skönhetssalong.


Snart kommer Annika hit och då ska vi färga hår, fixa naglar och provsminka.
Jag, Annika och Sofia.
Kul att fixa tillsammans med systrarna.

Idag har jag och Sofia varit på Väla och letat klänning.
Gick in i typ alla affärer, provade en hel del men nej, jag kom hem utan klänning.
Nu orkar jag inte leta mer så jag ska ha min rosa klänning som jag hade på en fest tidigare i sommar.

Vad tycker ni? Är den tillräckligt fin?



Ska köpa en svart sjal att ha till, smycken och väska inhandlades idag.
Det får duga. Jag kommer i alla fall billigt undan på detta sättet.

Nu ska jag gaska upp mej innan Annika kommer. Är väääldigt trött, ont i halsen och känner mej nästan lite febrig.
Typsikt när man äntligen har riktigt semester och slappnar av.
När vi kommit hem från väla gick jag och la mej i sängen direkt. Sov i typ 1½ timme. Har nog inte heller riktigt vaknat efter det.

Ha en skön kväll!
Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

haha vad komiskt, jag tänkte på dig både igår o idag =)

klänningen är jättefin tycker jag!

kram

2008-08-04 / 19:35:35     URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: annika

Helt klart tillräckligt fin.

2008-08-04 / 20:14:45     URL: http://ankaja.blogg.se/
Postat av: fian

Jättefin klänning!!

2008-08-04 / 22:44:59
Postat av: j

du är så fin så!! kram!

2008-08-04 / 22:50:38
Postat av: Elin

åååh vad har du för skooor... :) fiiina


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?