Rysligt spännande.


Filmen var riktigt spännande. Lite för spännande för Becka, i alla fall när jag sitter ensam och tittar.
Men den var bra och jag kan rekommendera den!

Funderar på vad kvällen.
Ska jag gå och lägga mej nu eller ska jag stanna uppe ett tag till?
Kan man gå och lägga mej sej vid elva en lördagskväll? ;-)
Ja, klart man kan, men frågan är om man vill. När man äntligen har chansen att stanna uppe en stund och kan sova ut imorgonbitti så borde man kanske ta den.
Well, we'll see.

Ska i alla fall diska undan den lilla diska jag har och bädda rent i sängen innan jag kryper ner.
Såg det nya magasinet "Chic" när jag var och handlade och köpte det. Måste kolla in om det är en bra tidning.
Så det blir kvällens sänglektyr.



Lika bra att bädda så har man det gjort.
Så kan jag bestämma sen om jag ska lägga mej nu eller senare.
Hoppas ni njuter kvällen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?