Ps. I love you.


Ikväll har jag varit hos Emma. Längesen jag var där och det var väldigt trevligt och mysigt att träffas!
Navvy var också där. Dom hade sunkat hela dagen och det passade mej utmärkt eftersom man alltid när lite seg och trött när man har jobbat en hel dag.



Emma hade laddat ner filmen "Ps. I love you".
Jag har läst boken för några år sen så det var kul att se filmen också.
Sorglig är den men också ganska fin.
Helt klart sevärd, men inte för dej, Elin. Inte just nu i alla fall.

Nu ska jag snart gå och sova. Det är ju en dag imorgon också, som man brukar säga! ;-)
Sov gott!



Kommentarer
Postat av: annika

Har läst boken. Sååå sorglig.

2008-08-27 / 13:23:27     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?